Primul pas

Pentru mine, debutul literar – dacă îl pot numi așa – nu a presupus lansarea vreunei cărți, ci participarea la un concurs de recenzii la care am câștigat, pentru prima oară în viața mea, un premiu mai mult decât simbolic. Pentru curioșii care vor să știe cu ce am cucerit jurații, aveți link-ul – Recenzie „Comedianta”. Îmi acord privilegiul de a-i mulțumi Oanei Toporaș încă o dată pentru bucuria pe care mi-a făcut-o!

Când am scris recenzia pentru concursul cu pricina mi-am dat seama care-i baiul! Să fii obiectiv! Ei, cum aș putea fi eu obiectivă când m-am revoltat odată cu personajul, când am suferit și râs odată cu el? Mi-am spus că limitele în descrierea unei cărți NU ar trebui să existe! Bine, bine – ați putea spune – are și recenzia rostul ei. Nimic mai adevărat! Numai că de ce m-aș rezuma la ceea ce pot spune toți despre o carte pe care au citit-o? Eu vreau să fiu o portavoce a personajelor, să pledez pentru ele ca un avocat care lucrează pro bono pentru a i se da Cezarului ce-i al Cezarului!

Așa că în următoarele articole voi da frâu liber sentimentelor – mele, dar și ale personajului, așa cum le-am simțit eu aflându-le povestea.

Nu uitați! Vă invit pe toți să-mi scrieți propria viziune asupra celor descrise, chiar dacă nu ați citit cartea!

Hai curaj, NU este un blog de recenzii, ci despre trăirile unor personaje de basm redate prin lentila unor oameni reali! Oare nu am trecut și noi prin aceleași clipe ca protagoniștii?

4 gânduri despre “Primul pas

Lasă un răspuns

